piątek, 9 maja 2008

O mnie, blogu i sensie wszystkiego

Ponieważ każdy blog musi zaczynać się wpisem, w którym autor się przedstawia i którego nikt nie czyta, to ja nie będę gorszy. A więc trzy słowa...:

Jestem:

  • studentem informatyki na Politechnice Łódzkiej (właściwie to już tylko jedną nogę),
  • programistą C#,
  • autorem tego bloga.

Zajmuję się/zajmowałem się:

  • aktualnie pracuję dla firmy Webstruments,
  • wcześniej brałem udział w ITCore (falstart numer 1) jako architekt; tutaj nadmienię, że pomimo porażku i wątpliwej jakości efektów, to jestem dumny z tego, że miałem przyjemność uczestniczyć w tym projekcie i w tym zespole,
  • a jeszcze wcześnie udzielałem się w projekcie CodeGuru jako programista/lider zespołu.

Chcę:

  • aby ten blog był w miarę ciekawy,
  • kiedyś wiedzieć choć połowę tego co autor tego blogu.

A co do sensu wszystkiego, to jest to oczywiście: 0x2a (zagadka dla dociekliwych).

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

O jak miło zobaczyć kolejny wart śledzenia blog. Powodzenia!

A co do "wiedzenia choć połowy tego co TK"... jeśli on dzisiaj przeszedłby na emeryturę a my, zwykli ludzie, znaleźlibyśmy jakiś sposób na długowieczność, to i tak byłoby raczej trudno :)